dijous, 30 d’octubre del 2014

Panets de Viena

Avui la cuina de casa ha tornat a convertir-se en un petit obrador de pa. Des de que vaig iniciar el curs que no havia tornat a fer pa a casa, ja que cada dissabte torno a Igualada carregada de pa (al metro deuen pensar que estic boja...). Però aquest dissabte és festa, i no hi ha curs. I com que els panets de viena em van xiflar tant he decidit fer-los.

No us atavalaré amb detalls tècnics, però si que he de dir que els consells que el Toni ens dona a classe han anat de meravella! Posar els ingredients freds, amassar amb les pales, controlar l'elasticitat de la massa, reproduir una petita cambra de fermentació dins el forn, utilitzar el millorant natural, introduir un polish a la recepta... 

Vaja, que estic aprofitant bé el curs i que a casa mai més menjarem pa mediocre, o almenys això intentarem!!!

Aquí us deixo les fotos! A veure si podeu olorar-los des d'on estigueu!!!

Amassant

Bolejant les porcions
  
Formant els panets a ma, m'encanta!!!

Cap per avall, a punt per entrar a la cambra de fermentació

Preparats per entrar al forn

Deixant refredar, en una estona NYAM!!!
Fins aviat!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada