dilluns, 11 de març del 2013

Panarres a casa!

Ara si que podem dir que ja no comprem pa! Fa un mes vaig proposar-me aprofundir una miquetona més en aquest món de la fleca a casa, i la cosa ha anat bé.

Després de revisar existències i fer comanda a El Amasadero m'hi vaig posar seriosament. Primer de tot era qüestió de trobar receptes aptes per fer a casa, i la veritat es que va ser força fàcil. Hi ha molta gent que té blogs molt treballats i amb receptes molt interessants. Ara mateix faig servir receptes de Webosfritos i de Ma Petit Boulangerie. Les vaig recopilant a la meva superllibreta del pa, d'aquesta manera les tinc a mà en qualsevol moment...




El tema del llevat natural o massa mare encara em fa respecte, per això vaig practicant amb els pre-ferments i de moment el resultat és molt bó.

I després d'això, mans a la massa! I aquí teniu alguns dels resultats:

Pa de cereals amb llavors
Pa rústic



Molletes


Pa de llavors


Panets d'hamburguesa
Avui faré el meu primer pa de pagès amb aquesta recepta. Ja us explicaré el resultat!

Espero que us agradi :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada