dimarts, 12 d’agost del 2014

Reflexions: Ens reciclem? Fem pa!

Fa una mica més de dos anys que estic a l'atur. Aquest temps m'ha servit per poder gaudir d'un embaràs tranquil i poder cuidar i veure créixer l'Abril en aquesta primera etapa de la seva vida. Tot hi això el tema laboral no ha desaparegut de la meva ment. He fet entrevistes (sense bon resultat) i també he aprofitat per formar-me i refrescar idees, amb un curs de comptabilitat.

Però aquest temps també m'ha servit per desenvolupar altres activitats que no creia que pogués fer. De fet si fa uns anys m'haguessin dit que teixiria jerseis, gorrets i bosses i que a més a més em faria el meu propi pa els hagués dit que estaven bojos... i m'hagués equivocat de mig a mig!!!

Ara no us sabré dir com, però un dia vaig començar a buscar cursos, cursos que em cridessin l'atenció, que em donessin ganes d'aprendre, de posar coses en pràctica, de ser una mica creatiu... Òbviament no estava buscant un altre curs de comptabilitat... que tot i que alguns son molt creatius en aquests temes, jo no em referia a aquesta mena de creació! D'aquesta manera vaig arribar al Gremi de Forners de Barcelona i a l'apartat de formació de la seva web. 

Si he de ser sincera no les tenia totes però gràcies al David i a la Marta, que m'han animat molt, m'he decidit!!! Ara si que si, ja estic matriculada al curs d'Iniciació a la Fleca, i mentre escric això m'imagino la cara de molts dels que ho llegiran i els veig dient "Aquesta s'ha tornat boja!!!". Però amb bogeria o sense, un s'ha de poder donar la oportunitat de fer el que realment li agrada, independentment de l'entorn i les pressions que aquest exerceix.


En un futur proper o llunyà no se de que treballaré, si tornaré a una oficina o estaré coberta de farina fins als colzes o si estaré fent bosses de ganxet com si no hi hagués demà. Però el que si sé és que durant un parell de mesos dedicaré a formar-me en una cosa que s'ha convertit en una mica més que un entreteniment, i estic convençuda que ho gaudiré i aprofitaré de principi a fi.

I si algú te ganes d'investigar i formar-se, aquí us deixo algunes idees:

Fins la propera!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada