dijous, 25 de setembre del 2014

A la fleca I

Feia temps que no actualitzva el bloc, l'actualització i manteniment d'El Ganxet de la Marta m'ha tingut una mica enfeinada, però no volia deixar passar l'oportunitat d'explicar-vos l'experiència del meu primer dia a l'Escola de Flequers.

Dissabte va començar el curs. Som un grup reduit (cosa positiva per als alumnes) i les instal·lacions són inmenses (sobretot per algú que només ha fet pa a la cuina de casa seva...)!!! 

L'obrador
El curs convina teoria i pràctica, d'una manera molt amena. Primer de tot mans a la massa, i els temps de repòs serveixen per anar-nos introduint en la part més teòrica del procés. Aquest cop vam treballar el típic Xusco fent tota l'elaboració manualment, i tot i que a casa ja ho feia així, el fet de trobar-te en aquest ambient i amb les indicacions constants del professor, fa que realment prenguis consciència del que estàs fent, fins arribar a descobrir un final espectacular. 

A continuació us mostro algunes fotografíes del procés:

Repòs en bloc

Fermentant, casi llest per enfornar!

Cap al forn!

Ara toca esperar...

La veritat es que vaig disfrutar molt de l'experiència, i les cinc hores de curs van passar volant!!! I comences a pensar... i t'adones del munt de coses que hi ha per aprendre, i que el curs acabarà i seguiré tenint un munt d'incognites per descobrir... I no sé si mai em dedicaré professionalment al món de la fleca, però el que si que puc assegurar és que aprendré tant com pugui i aprofitaré aquesta experiècia al màxim!!!

Els meus Xuscos!!!
Nota: Ja tinc a família, amics i veïns esperant a dissabte per tastar el pa!!! ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada