dilluns, 8 d’abril del 2013

Avui va de decisions i educació...

L'entrada d'avui, molt curta, es pot aplicar a molts fets... Però aquests dies m'hi ha fet pensar una situació rocambolesca que estic presenciant.

Sempre he pensat que cadascú és lliure de pendre les decisions que creu pertinents. I sóc conscient que aquestes no sempre han de ser del meu gust. 

Però un cop preses aquestes decisions, la manera de comunicar-les o de posar-les en pràctica és el que marca la diferència, i el que pot fer que quedis com un senyor o que contrariament quedis realment malament. També pot passar que un no sigui conscient que ha posat la pota fins al fons, però si li fan veure l'error el millor és intentar arreglar la situació, plantar cara i admetre que les coses no s'han fet bé.

Malauradament sembla que no tothom veu les coses com jo, i algunes persones prefereixen amagar-se i no dir res. Potser pensen que d'aquesta manera tard o d'hora el tema es sol·lucionarà per art de màgia... el problema és que les coses no funcionen així...

Apa! A reflexionar! :)


1 comentari:

  1. M'agrada molt com i el que escrius.

    En aquesta vida hi han molts estrussos que amaguen el cap sota terra pensant que tot es resoldrà.

    ResponElimina