dilluns, 23 de desembre del 2013

Boig per tu - El musical... Si en Carles Sabater aixequés el cap...

Ahir vem fer un dia de germanes! La Carleta ens va convencer d'anar a veure "Boig per tu" el musical de Sau, així que cap a Barcelona ben d'hora per arribar a la sessió de les 12h.
La veritat és que jo tenia les meves reserves... Sau m'agradava, però no vaig seguir tota la seva discografia (vaig quedar-me en El més gran dels pecadors) i odio profundament la cançó Boig per tu, trobo que el grup en té de molt millors. Però tot i això cap al teatre!

I que us puc dir... el resum seria el següent:

  • Decorat tant minimalista que es pot dir que era casi inexistent.
  • L'ambientació de l'obra es situa a l'actualitat. Doncs sincerament ara mateix no he vist a gaire gent vestida com les noies de l'obra. Vestuari femení horrorós. 
  • Fil argumental pèssim.
  • Coreografies de festa de final de curs de qualsevol institut.
  • Interpretacions exagerades i fora de lloc, no estàvem mirant pallassos, era una obra de teatre...

Però no seré tant dolenta! També hi ha coses bones:

  • Pel meu gust, excepte la protagonista, tots els actors tenien unes veus increïbles. I fer una menció especial a l'actor que interpreta al Ricard (el germà petit de la protagonista). Quina veu!!!!
  • Passes una bona estona escoltant les cançons de Sau, tot i que se'n troben a faltar de clàssiques com el "no he nascut per militar".
En global, un musical molt fluix. Em va donar la sensació que la idea general dels promotors va ser fem quasevol coseta sense gaire esforç i anem a treure calers aprofitant el nom de Sau i la memòria d'en Carles Sabater...

Si en Carles Sabater aixequés el cap...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada