dilluns, 9 de desembre del 2013

Manualitats: Aniversaris i Festes

Fa un any que el 8 de desembre, amb l'arribada de l'Abril, es va tornar el dia més important de les nostres vides. Per aquest motiu volia preparar una festa d'aniversari ben especial per a la petita de la casa, i que millor que fer-li una corona personalitzada. 
Després de molt buscar vaig decidir improvisar agafant idees d'un lloc i d'un altre. Amb la poca afició que té l'Abril pels barrets, el que si vaig tenir clar des del primer dia és que la corona no podia ser de cartró. Vaig optar pel feltre de colors, que per molt maltracte que rebés no es trencaria.

Feltre taronja, lila, verd i rosa, paper transfer per enganxar amb la planxa  les diferents parts, velcro i una mica de fil i agulla. Després de retallar una plantilla improvisada ens vam posar mans a la obra.






I amb molta paciència, per a una pocatraça com jo, aquest és el resultat!


I aquí amb la protagonista del dia!



I per seguir amb les manualitats, també vaig decidir fer-li el pastís. En vaig trobar un de molt divertit en forma de peix al blog Pasen y degusten, i em vaig decidir a fer-lo. Vaig patir una mica amb el pa de pessic, però al final el resultat va ser prou bo, tot i que el del blog té més bona pinta...




I després de tot això que bé que ens ho vam passar a la festa, acompanyats pels Avis, Tiets i Cosins! Gràcies a tots! Que us sembla?




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada